Morgonpigg?!

Klockan 04:00 i morse ringde mitt alarm. Jag hade lovat pappa att ringa och väcka honom (bara för att jag inte litade på att han skulle fixa telefonväckning). Idag åker han nämligen till Ungern i 10 dagar, och hans tåg lämnade Sundsvall 05:05. Jag klev alltså upp kl 4, ringde pappa och sedan gick jag och la mig igen i hopp om att kunna somna om i en timme tills nästa alarm skulle ringa. Men icke. Jag kunde liksom inte slappna av, utan var hela tiden beredd på att pappa skulle ringa i panik och säga att taxin som han har beställt inte kom, och ungefär 10 andra liknande scenarion. Han ringde så klart inte, som tur var! :-)
Däremot så känns det ändå inge bra. Igår när vi pratade så var han i ett typiskt "pappa-tillstånd" som gjorde att jag blev otroligt frustrerad och irriterad, så nu hoppas jag bara att allt går bra för honom och att detta blir en BRA resa, som den ska vara, för sättet han snackade på igår var totalt "wacko".
Ni som känner mig - och framför allt pappa - vet vad jag menar.

Hur som helst.
Nu är jag på jobbet, tröttare än vanligt och med en ganska jobbig huvudvärk som kommer från nacken tror jag.
Jag jobbar fram till 12:15, och då ska jag nog stänga in mig i sovrummet en timme eller så och försöka sova lite, annars kommer jag inte vara en pigg tjej ikväll då Adam har match!
Fast först ska jag nog handla de sista julklapparna!!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0