Några bilder som gör MIG glad!

Jag sitter och rensar lite bilder från datorn.
Jag har massa konstiga mobilbilder som har förts över,
typ mms-bilder som ligger kvar i mobilen när man för över bilder från telefon till dator.
Den här till exempel:

ett mms som jag skickade till Adam när han var i Stockholm i somras där jag skrev "Jag gör plats för dig love", och skickade en bild på en byrålåda som jag hade börjat fylla med hans underkläder.

Och den här:

En av dom sjukt varma dagarna i Maj i våras. Jag Adam och Tindra kastade boll på gravkullarna i Granlo och mms:ade denna bild till Uffe tror jag.
Det var en supermysig eftermiddag!!

Denna:

Inget mms, men ändå en mysig bild som gör mig glad!

Nu till den bild som gjorde mig alldeles varm i hjärtat alldeles nyss:

Pappa och jag på IKEA. Pappa busar och jag är glad, som det ska vara!
Detta är den bästa bild som jag har på mig och pappsen, och den gör mig jätteglad!!


Kommentarer
Postat av: a

Det är alltid så härligt med bilder som ger en den där sköna känslan! =)

2009-12-08 @ 01:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0