Super!

Idag kände jag mig som Superwoman. Typ.
På mindre än 2 timmar gjorde jag följande:
* gick på stan och fixade lite till nyårsoutfiten (köpte en rosa bolero, ny mascara och nytt "lyxläppglans")
* trängdes på Bolaget och fixade lite vin till pappsen och Breezers till baby
* hämtade pappa och åkte och handlade med honom
* åkte till mamma och slängde i mig 2 pannkakor och hämtade Tindra

Jäklar vilken fart det var på mig alltså! När jag var klar så for jag omkring som ett yrväder hemma också innan jag gick och "varvade ner" på jobbet.
Det är en superlugn kväll ikväll, och jag förbereder lite inför morgondagen då jag också ska jobba. Tur att det är en riktigt kort dag imorgon, jag jobbar mellan 9-14, helt ok faktiskt.

Ikväll när jag kommer hem ska jag
baka brownies (?!) tills imorgon. Alla ska ta med något till oss, lite snacks och sånt, och jag bestämde att jag skulle göra något sött, och vem gillar inte brownies liksom?

Nu ska vi se om jag kan lägga in lite bilder på det jag fick med mig hem!


Ljusrosa bolero från Gina Tricot


"Lyxglans" från Smashbox i färgen Electric (inte 3 st som på bilden dock), 200:- (TACK Madde, skulle inte ha köpt det om jag inte hade presentkort).


Och så mascaran (som så klart INTE är rosa, någon måtta får det väl vara!).

Ikväll ska jag ladda kameran så att jag kan fota massor imorgon kväll!!! :-)
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0