1 timme.

Wihoo! Om en timme slutar jag!! Det blev en liten variant idag eftersom jag tog på mig att jobba förmiddag utan att kolla upp hundvakt först, så min snälla kollega kommer och löser av mig lite tidigare än vanligt!
Tindra och jag ska kasta lite boll och sedan ska jag släppa av henne hos "morfar" i Haga för att själv åka till Alnö och hälsa på Jessica och Maya! Tydligen så är det ju rätt så fint väder ute också, så det blir till att svida om till en lite mer somrig outfit än den jag har nu (Helex-tröja och baggy jeans).

Åh så härligt det kommer att bli!!! :-)

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Byt om! Det är toppenväder : )

2009-07-16 @ 12:24:34
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0