184 steg.

♥God morgon!
Åh va trist det var att sova själv inatt. Buuhuu....trist att ligga alldeles ensam och dessutom lukta illa från brun-utan-sol (som för övrigt inte har gett något resultat alls, måste alltså göra mer ikväll och i morgon). Tindra var jättemysig och sov på A's kuddar nästan hela natten! :-)

Lite oviktigt vetande här på morgonkvisten: jag har en stegräknare på min mobil och i morse kollade jag hur många steg det är från mig till mitt jobb. Svaret är: 184 steg från min hiss ända in till mitt stol där jag hängde av mig jackan.
Fatta hur nära jag har till jobbet??!!

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa tidningen, det är verkligen ingen rush här idag. Fy fasen vilken seg dag detta kommer att bli.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Det låter som från soffan till kylskåpet ungefär ; )

2009-07-16 @ 07:33:42
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Fast den vägen kan kännas jäkligt lång ibland ; )

2009-07-16 @ 08:17:49
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0