<3

Mitt hjärta har nu åkt iväg några dagar. Det var jättelänge sedan vi var ifrån varandra nu, och jag saknar honom redan. Men, han kommer hem senast på söndagkväll typ. Då möter jag honom solbrun och fräsh på perrongen, hihi! ELLER ännu bättre, han köper en bil och KÖR upp på söndag! Det är liksom det som är själva meningen med hans lilla tripp, han ska kolla efter en bil (och hälsa på lilla brorsdottern också så klart!).

Är på jobbet nu, och jag var väldigt effektiv innan jag kom hit. Jag var hos pappa och sa hej då till min farbror och levererade en liten present till pappa från syster, och så har jag köpt inte en utan två outfits till lilla Maya som hon ska få imorgon. Det ska bli sååå kul att få se henne imorgon!!!!

Imorgon har jag bytt mitt pass så jag jobbar tidigt istället! Det ska bli skönt att vara ledig på eftermiddagen och kvällen. Det är sååå segt på jobbet på kvällarna!!! Ibland undrar jag vad jag håller på med här på jobbet egentligen, just nu så sitter jag ju mest bara här och väntar på att klockan ska bli halv tio. Och det går väldigt sakta.

Jaja, jag får väl ta och trycka i mig en hallonmuffin igen då kanske. I brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0