Åh maaj gaad!

Seriöst!
Inte för att jag ska skaffa mig en till hund, även fast jag vill så gärna, så sitter jag och tittar på Blocket lite då och då. Det var ju på Blocket jag hittade Tindra för ganska precis 3 år sedan!
Nu är jag GANSKA säker på att hennes "familj" har valpar igen! Det är en annons från Hudiksvall (där Tindra kommer ifrån), samma blandning (Coton de Tulear och Bichon Bolognese) som ligger inne nu.
Jag har alltid skämtat och sagt att Tindra vill ha ett syskon, och nu skulle hon ju faktiskt kunna få ett RIKTIGT syskon!!! Ojojoj va kul det skulle vara!!!!!
MEEEN, så blir det nog inte tyvärr, men nice va?


Detta är bilden på Blocket, och en kopia av Tindra när hon var en pytte-plutt!!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

hej, glimmer är ganska nytt, så de kanske inte har uppdaterat, och way är ett pot-gloss, kanske därför du inte hittar det =)

2009-07-29 @ 17:47:42
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Knuti

men helloooooooo vilken söt!

2009-07-29 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0