Bad hairday.

Som FAN alltså. Ikväll måste jag ANSTRÄNGA mig att föna håret SNYGGT innan jag lägger mig. Idag är det platt fall och mjukt så in i hellskotta! I hate it! Usch vad ful jag känner mig, och till råga på allt så har jag nyss ätit två ostmackor, jag som ALDRIG äter mackor. Det måste ha varit någon form av "jagärsåfulihåretsåjagmåstetröstäta"-grej. BLÄ.

Jag kom på att Tindra fyller år på lördag! 3 år!! Min lilla skrutt. Och på lördag ska det bli jättefint väder och jag som är ledig och allt! Det bli kanske en cykeltur och lite bad! Och självklart massa gott, typ "korv-tårta"!
Synd att A inte är hemma då! :-)


Tindra förra juli, då endast 2 år gammal, hihi!
SÖTASTE HUNDEN!!!

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

haha sjuukt söt hund alltså :D



http://www.mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-16 @ 11:48:56
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0