Bra jobbväder!

Idag är det mulet, helt ok on ni frågar mig, eftersom jag är på jobbet.
Jag är lite irriterad idag. Detta hände nyss:
Jag åkte upp med Tindra till pappa, han ska ha henne nu när jag jobbar idag och imorgon. När jag kom hem och skulle parkera bilen så står det en annan bil på min parkering. Precis framför min plats så står det två VÄLDIGT tydliga skyltar om att det är förhyrda platser och att tillstånd krävs för att parkera där. Jag ställer min bil på platsen intill, den är alltid tom, och jag tror inte att någon hyr den platsen. Irriterad som jag är så går jag upp till jobbet, skriver en arg lapp med orden "Du står rejält felparkerad!!" och fäster den under vindrutetorkaren.
Nu är jag som sagt på jobbet, och nyss kollade jag ut genom ett fönster och ser att idioten har åkt därifrån, men nu står ju JAG felparkerad!! Dock är det aldrig någon som står på den platsen, och jag har faktiskt mitt tillstånd synligt i rutan, så att jag skulle få en böter är nog inte så troligt, men ändå. Det skulle vara så typiskt om JAG fick böter.

Oh well. Det är utom min kontroll just nu, jag är på jobbet och kommer inte härifrån, jag kan inget göra.

Usch, jag saknar A jättemycket nu. Han sa ju tidigare i veckan att han skulle komma hem senast söndag, men han kommer nog imorgon - eller allra senast på tisdag. Han har hittat en bil som han till 95% kommer att köpa imorgon, det var bara några små detaljer som skulle fixas först.
Kom hem nuuuu tycker jag! :-)

NU ska jag fylla på kylen med lite Gainomax, det ser lite tomt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0