B.U.S-a

Imorgon och några dagar framåt ska jag busa. Alltså "brun-utan-sola". Min bränna från Mallis är borta och imorgon åker A till Stockholm i ett par dagar och då ska jag passa på att "sola" lite utan att behöva känna att jag ligger brevid honom och luktar illa. Jag gillar verkligen inte lukten av min b.u.s som jag köpte tidigare i somras från Too faced. Det var en sån himla hype om att den skulle lukta så gott, typ ananas/kokos, men jag tycker att man känner den typiska b.u.s-lukten ändå. Så, då kan man ju passa på när man inte ska dela säng med någon. Jag brukar alltid smörja in mig på kvällen, jag tycker att det känns enklast, för då slipper man oroa sig för att fläcka ner kläderna (lakan räknas inte lika mycket).

Om 50 minuter stänger jag, och då ska jag kila hem till A där Tindra är också!
Imorgon innan jobbet har jag saker att uträtta, jag ska hem till pappa och så måste jag på stan och kolla bebisgrejer. INTE till mig, utan till Jessica som blev mamma till lilla Maya förra veckan! Jag ska åka till henne på torsdag innan jobbet och det ska bli sååå kul!!! Det är verkligen babyboom i år! Aldrig har jag kännt så många som har fått eller ska få barn i år! Senast idag blev A farbror till lilla Alicia! Hur sött som helst! Nästa helg ska vi nog träffa det lilla underverket eftersom vi ska ner till Stockholm den helgen! Wihooo!! :-)

Oh well, nu ska jag börja förbereda lite inför stängningen!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0