Dagens lunch!

SUUUUPERGOD sallad har jag ätit idag!
Pasta, italiensk salladsblandning, avokado, röd lök, knaperstekt bacon, fetaost, basilika, salami, vanliga tomater och soltorkade tomater i vitlök och örtolja.
Man bara blandar ihop allt, och kryddar med lite svartpeppar! Man kan välja att ha vanlig olivolja i stället för vitlök och örtoljan, men det blir så himla gott med den!!!!!
Jag åt en variant av denna hos min syster för 2 år sedan och den är verkligen supergod!!!! Jag kallar just denna för min "Grekisk/italiensk/ungersk/svenska pastasallad". Grekland - fetaosten. Italien - salladen, basilikan och oljan (??). Ungern - tomater och salami från min farbror. Sverige - baconet.
Eller nåt. Haha! Gott som FAN i alla fall! NU - hallonmuffin! :-)

2 timmar till hemgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0