Glömsk.

God morgon.
Jag har lyckats med det omöjliga. Jag har tappat bort mina nycklar. INNE I MIN LÄGENHET!!
Jag måste ha drabbats av tillfällig sinnesförvirring. Detta är inte sant alltså, jag fattar inte??!! Jag var ute med Tindra imorse innan jobbet, då använde jag nycklarna (det behövs nycklar för att komma in genom huvudentrén), men sedan, 15 minuter senare när jag skulle till jobbet så var dom borta! Nästan samma sak hände igår, men då hittade jag dom till slut. Jag fattar inte, slutade min hjärna att fungera mellan 06:00 och 06:15? Dom finns ju i lägenheten, eftersom jag kom in. Detta är helt sjukt.

Jaja. Adam skulle leta efter dom.

Det var riktigt trevligt igår på Terassen. Kul att träffa både gammalt och nytt folk där! Det är alltid kul att komma tillbaka, jag får alltid så många kramar! :-)

Ikväll har jag också en "aktivitet". Jag och min bror ska fira mamma genom att bjuda henne på en extremt försenad Morsdag-middag. Det har helt enkelt inte passat förrän nu. Vi ska även fira Uffes födelsedag (ÄNNU mer försenat) och detta gör vi genom att bjuda på Thaimat i brorsans sommarstuga! Det kommer att bli så nice! Alla kommer att vara där, och A ska följa med också. Lilla Tindris får tyvärr stanna hemma, eftersom hon och brorsans hund inte går så bra ihop..

Nu ska jag göra en viktig sak här på jobbet, sedan vet jag ärligt inte hur jag kommer att överleva tristessen resten av dagen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0