Härliga måndag!

Hello!
Klockan är strax efter 8 och jag har varit uppe i 3 timmar redan. Jag sitter på jobbet och luktar på en härlig bukett med fina trädgårdsblommor som står framför mig, mycket mer än så gör jag inte just nu. Jag har varit ganska effektiv nu på morgonen ändå, gjort lite kassaredovisningar och sånt. Filat naglarna. Tömt kaffemaskinen.
Det enda jag har i tankarna är A.
Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att han kommer hem ikväll, för jag läääängtar efter honom!! Jag hoppas att han kommer hem i sin nya, fina Golf och hämtar upp mig and take me for a ride. För jag hoppas att allt går bra med bilköpet idag.
Jag vill göra mig fin för honom, jag vill att han ska le och säga "va fin du är gumman", jag älskar när han säger så. Jag älskar att han kallar mig för "gumman". Ingen har gjort det tidigare.
Senare i veckan ska vi åka ner till Stockholm över helgen, det ser jag fram emot jättemycket! En liten roadtrip och övernattning på ett nice hotell (med nice hotellfrulle)! Åh vad jag längtar!!

Nu ska jag försöka vara lite effektiv igen. Frågan är bara vad jag ska göra?


Kom hem nu Hjärtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0