I love Cherry-woken!

Jag fortsätter att göra reklam för Sundsvalls bästa thaimat ett tag till! Igår skulle ju jag, A, mamma och Uffe åka till Micke och Vicky (alltså brorsan och hans tjej) och ha en liten middagsgrej. Micke och jag styrde upp mat och sånt, alltså jag ringde och beställde 6 st nummer 19 (kyckling, grönsaker, cashewnötter, vitlök). På 15 minuter var allt klart och ytterligare 20 minuter senare satt vi alla i Mickes stuga och åt världens godaste thaimat! Det är helt seriöst så JÄKLA gott, och dessutom billigt och dom har snabb och bra service! Man får så himla mycket mat också, så idag har jag en supergod lunchlåda! :-)
Det var en riktigt trevlig kväll, hoppas på minst en till innan sommaren är över!

Nu är jag på jobbet igen, och idag ska jag fan bita ihop och inte klaga - HUR segt det än är. Efter kl 15 idag är jag ledig ända till 14:30 på måndag, och imorgon åker vi till Stockholm - I love it!!!!

Nu ska jag ta mitt halvtaskiga morgonkaffe ur Selecta'n, hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0