Jag - fejk?

Jag ska till jobbet snart. Det känns så där. Som vanligt den sista tiden. Jag gillar inte riktigt mitt jobb just nu. Men jag vill gärna att det ska verka som att jag gillar det. Jag är alltså inte ärlig mot mig själv. På jobbet sitter jag där och fejk-ler och är fejk-trevlig. Inte alltid givetvis, men det har varit mycket så på sista tiden.
Det känns jobbigt att redan efter ett halvår känna "jaha, är det HÄR jag ska jobba nu, är det här jag ska fördriva 8-9 timmar varje dag i Gud vet HUR lång tid?".
Jobbsvacka? Yes.

I övrigt är allt tip-top! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kanske skulle kunna fundera på om du har någon chans att utvecklas på jobbet, få mer ansvar, sträva efter en annan tjänst...? Jaja, jag är inte så bra på sånt där själv, men hoppas det går bra:)

2009-07-29 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0