Pluffs-varning.

Nu jäklar måste jag ta tag i lite saker! Jag har gått och blivit semester-pluffsig. Detta enligt mig själv i alla fall, ingen annan skulle våga säga något till mig ändå, eftersom det då skulle bli väldigt dålig stämning en stund.
Jag har ju i och för sig haft "råd" att gå upp lite, eftersom jag tidigare har varit ganska smal (och är nog fortfarande), men det känns så himla snabbt när man har gått upp ett kilo eller två, eller tre. Jag har ingen aning, jag har inte vägt mig, men jag SER det och jag KÄNNER det.
I don't like it.

Jag har inte tränat på si så där 3-4 veckor och under Mallis och resten av semestern så har jag levt i någon slags "kolhydrats-himmel" som jag nu ser resultat av. Jag mår lite dåligt över detta, och vad gör man när man mår dåligt över vikten, jo man äter mer. I alla fall jag. Blä blä BLÄ.

Det finns ju inget annat att göra än att ta tag i skiten helt enkelt. 
Träning is the shit, för då kan jag äta (i stort sett) vad som helst! Det är bara att sätta igång med andra ord.

Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0