Raindrops are falling on my head...

Ja vad säger man? Ännu en dag med pissväder.
Men, inte ska man deppa för det! :-)
Jag har tränat och solat idag, vilket var nödvändigt! Träningen i alla fall, solningen var bara för att vädret suger och jag vill inte tappa mina fräknar redan! :-)

Igår hade vi en liten aktivitet med mitt jobb som jag och Adam var med på! Vi spelade brännboll och åt supergod middag med massa grillat och jättegoda sallader, ostar och såser på en liten restaurang precis här i närheten! Gud så roligt det var med brännboll, men det känns i låren idag. Från att inte ha tränat (eller ens värmt upp) till att tokspringa på en gång! Haha! Riktigt kul, men lite segt idag! :-)

Idag ska jag försöka att ha en bra dag. Mina "menshormoner" har spelat några spratt med mig de senaste dagarna, och det är verkligen inget kul att ha ett humör som är som en bergochdalbana....
Först ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag nog köra upp Tindra (lilla Tindra som för övrigt inte är sig själv alls heller efter sitt löp, ingen energi eller lust till nåt annat mer än att sova, lillfisen) till pappa så att han får lite sällskap. Han är ensam lilla pappa. Imorgon kommer hans lillebror, alltså min farbror, från Ungern och hälsar på! Det ska bli roligt att träffa honom, även fast vi inte riktigt kan kommunicera med varandra. Men framför allt så blir det trevligt för pappa!

Nu måste jag stänga ner här, annars blir det inget gjort!
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0