Shoppingsuuuuuug!

Trots att jag redan har gjort av med alldeles för mycket pengar under helgen som gick så kan jag inte sluta att drömma om att shoppa mer.....  Jag är så sjuuukt sugen på att uppdatera min sminkväska lite, me det får nog dröja ett tag...
I Stockholm köpte jag 2 jackor (en svart tunn jacka, och en svart VCT-jacka), underkläder, 1 par skor, och massa pengar gick åt till mat, dryck, inträde på Skansen och annat som man inte riktigt tänker på... BLÄ! Det är DYRT att åka bort en helg, men det var ändå värt det!
Igår på vägen hem så stannade vi till i Uppsala och strosade runt lite. Vips så hade 500 spänn "försvunnit" på lunch och en av jackorna.... Mitt Hjärta köpte ett par nya träningsskor till mig och till sig själv, och vi invigde faktiskt dom i morse! Hurtiga var vi när vi faktiskt tog oss upp och sprang runt Ryggis!!! Tindra hängde också på! :-)

Gaaah va segt det äääär på jooooobbet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0