Upp with the tupp.

Hello.
Vaken tidigt idag igen. Öppning idag igen.
Solen strålar, fiskmåsar låter (fiskmåsar varken sjunger eller kvittrar ju), och det ser ut att bli en perfekt stranddag. Förhoppningsvis är det lika fint imorgon då jag är ledig. Idag ska jag vara inne på jobbet fram till 15, och sedan ska jag hämta Tindra hos pappa, sen ska vi fixa med pedikyr (läs kloklippning) till henne, och jag ska köpa en "utifall-att-påse" på Bolaget. Lite Rosé kanske. Eller några cider.

Gaah....vill verkligen inte gå till jobbet nu. Jag vill lägga mig, sova 3 timmar till, packa en väska och sen åka och sola någonstans.
Imorgon. Imorgon. Imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lina

Fiskmåsarna skriker? Det gör de just nu här i alla fall:)

2009-07-17 @ 06:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0