3 pass på 2 dagar.

Shit alltså, det märks att jag har lite att göra när jag har tränat 3 ggr på 2 dagar. Det känns i kroppen, jag är trött, men på ett härligt sätt! Och det gör inget att jag är trött, för jag har inget som jag måste vara pigg för, inget jobb eller så, för jag har ju semester!

Idag tittar solen faktiskt fram lite, men det är ingen värme i luften direkt...
Om en timme ska jag och Tindris åka ut till Alnö och hälsa på Jessica! Hon är höggravid nu, och det är ca 3 veckor kvar av hennes graviditet. Jenny och Isa (hennes hund) kommer också dit, så vi ska fika och skvallra lite, och hundarna får leka av sig! Jättekul ska det bli!

Nu ska jag försöka fixa till mig lite, men jag är ju så tröööött.....jag vill bara soooova..... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0