4 dagar kvar!

Hej hej!
Dåligt bloggande, men är man kär så är man! :-)
Helgen har varit bra, lugn, men bra. Jag har ingenting att klaga på förutom vädret, svensk som jag är. Det SER ju så fint ut, men det är fasen svinkallt! Nu får det bli lite mer värme tack, så att jag kan börja grunda inför Mallis!

Idag har jag presenterat Adam för mamma och Uffe för första gången! Så här länge (nästan 4 månader) har jag aldrig väntat med att presentera en pojkvän förut. Jag tyckte att det verkade klokt.
Det hela gick jättebra, mamma och Uffe kom hit för att fika lite och hjälpa till att sätta upp en 15 kg tung spegel som jag köpte på IKEA strax efter att jag fyllde år i april. Det blev superfint och jag är jättenöjd!!! Titta själv!



Jag fick fina Liljekonvaljer av mamma, dom luktar så gott!!

Nu ska jag ta och förbereda lite inför morgondagen, typ duscha, tvätta och torka håret, så jag slipper imorgon bitti. Imorgon har jag bytt med Daniel, så jag får "sovmorgon" till klockan 8, istället för 06:15. Jag har öppning på tisdag i stället. Sen är det bara onsdag och torsdag kvar, och sen har jag semester i en månad!
Så, kom igen nu sommarvärmen!!

God natt!





 


Kommentarer
Postat av: Lainen

Snygg spegel, går bra ihop med den vita byrån. Du har så stillfull inredningstil Jessan, I like it!

Harmoniskt!! Precis som du känner nu, jag är verkligen glad för din skull, jag är mitt i "kalaset", inredning i lgh och i huvudet s men det reder sig. Kram på dig!! :)

2009-06-08 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0