Aj aj 2.0

Dagen blev inte riktigt som planerat, och jag tänker inte gå in på varför, det är alldeles för privat, men jag kan säga en sak, och det är "What the fuck??!".

Jaja, vi fick lite sol i alla fall, och imorgon har vi planerat in en heldag (efter 12 i alla fall) vid havet! Det kommer att bli så nice!

Jag fick en present av hjärtat idag, en rosa iPod Nano!!! Han fick ju en blå av mig i våras, hihi, så nu har vi varsinn! Perfekt till semestern också! :-)

Nu ska jag klaga lite mer på mina krämpor. Igår hade jag ju så himla ont i skuldran och senare även i ryggen. Idag är det nästan bra, men nu har jag ett nytt problem. Fast inte nytt egentligen. Jag har under en längre tid haft lite ont i min högra handled, något som garanterat kommer från dålig arbetsställning vid datorn både hemma och på jobbet. Jag har haft ont lite då och då, mest bara vid vissa rörelser och grepp, men idag har jag haft jätteont hela tiden. Konstant. Det började imorse när jag stod och rev ost till omeletten, och efter det har jag nästan inte kunnat använda högerhanden normalt alls, vilket är JÄTTEJOBBIGT eftersom jag är högerhänt!
Buuhuu, det är faktiskt lite synd om mig.... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0