Hemtjänst.

Det känns ibland som att jag numera jobbar inom hemtjänsten. Näe, nu var jag taskig, och det var att ta i, men jag är lite less nu. När man är gammal och till råga på allt även blir av med körkortet så behöver man lite hjälp. Idag har jag varit till Haga, sen till Birsta, sen till Haga, sen till stan och sen till Birsta igen. Pappa behövde handla en del saker, och när vi kom hem så märkte vi att det hade blivit lite fel, så en del saker var tvunget att lämnas tillbaka och köpa nytt.

Oh well, jag har ju semester och solen luras bara idag ändå, så jag hade inget annat för mig. Nu sitter jag och äter lite mellis och ska vila lite. Ikväll ska jag träna, men jag har verkligen ingen lust. Morgonträning är verkligen det som passar mig bäst, men idag blir det kvällsträning med Adam. Jag tror det blir en halvtimmes löpning och en halvtimmes Core. En perfekt blandning!

Just ja, jag ska köpa en pocket till resan tänkte jag, någon som har något bra boktips???

Kommentarer
Postat av: Elin

Snabba cash av Jens Lapidus! Ha en bra resa!!

2009-06-22 @ 20:26:34
Postat av: Marre

"19 minuter" av Jodi Picoult tyckte jag var jättebra så nu ska jag läsa "Allt för min syster" (kommer på bio i sommar) av henne också. Men eftersom hon skriver om ganska tunga ämnen så är det kanske inget för playan? ;) När jag var i Grekland förra året så läste jag Sophie Kinsellas shopaholic-serie, perfekt chick lit för varma slappa dagar! :)

2009-06-22 @ 21:25:43
Postat av: Chris

Hemtjänsten är et underbart jobb! Snacka om att ge tillbaka till dem som gett oss allt! Ett hett tips; Twilight serien är grym! Må så gott med Adam och resan (jag är inte alls avundsjuk ;) )



2009-06-22 @ 23:21:18
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0