Idag - BAKNING!

Det dåliga vädret håller i sig så idag bakar jag lite! Jag har som plan att göra Daimcookies, banankaka, hallonmuffins och bullar - men inte ALLT på en och samma dag, det är lite överkurs. Jag tror jag börjar med banankakan.
Vi får se helt enkelt! :-)

Vilken mysig dag vi hade igår! Vi lallade runt i Birsta i några timmar, jag handlade lite sommarlinnen (som jag hoppas kunna få användning av snart), söta rosa kökshanddukar, rosa fina blommor (tror dom heter Pioner), och sen lite annat småplock, medan Adam slog på stort och köpte bland annat en Playstation 3 och en router, så idag är han hemma och fixar lite med det.

Jag ska som sagt baka och även pyssla med lite annat smått och gott. Det är rätt skönt att vara för sig själv ibland också, men några längre stunder utan varandra blir det inte, han kommer tillbaka hit redan ikväll, hihi

NU ska jag ta och sätta igång, annars blir det nog aldrig gjort! :-)


Jag är fortfarande så himla nöjd med min spegel!!!


Doftljus från Lagerhaus - luktar jättegott!!


Mina fina blommor!!


P.S
Vad tror ni är min favoritfärg? Haha.....
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0