Minimal förändring, maximal utgift.

Ja, det brukar vara så när jag går till frisören. Man betalar hutlösa pengar för att nästan inte se någon skillnad alls. I alla fall inte när man bara toppar håret och inte vill ha någon stor förändring. Men men, det kommer ju inte som en chock direkt, jag vet ju att det är dyrt att klippa sig, men det svider lika mycket varje gång.

Idag är det min första semesterdag, och jag ska INTE träna idag. Det känns inte lockande att gå till jobbet idag, även fast jag är ledig. Idag ger jag mig semester även på träningsfronten.
I stället gör jag andra "roliga" saker som till exempel tvättar och hälsar på pappa. Åh va kul jag ska ha!
Det sista pappa sa innan vi sa hej då alldeles nyss på telefonen var:
"Jag har 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 fotografier som jag vill ha hjälp med att placera ut, du har ju sån god smak".
Jag skojar inte ens.
Han har alltså flyttat nu, pappa är 72 år och ska för första gången i sitt liv (vad jag vet i alla fall) bo ensam i en lägenhet med allt vad det innebär. Igår sa han så här:
"Jag har 2-3 kartonger kvar nu som jag ska packa upp, men det är mina strumpor, kalsonger och tröjor, så jag tror att jag klarar av det själv".

...................

Jaja, nu åker jag.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0