Moln igen, dock inte lika tunga!

Det blev en riktigt mysig Midsommarafton! Mamma hade lagat god mat och vi hade jättetrevligt. Lilla Tindra är jääääättetrött idag, för vi busade med henne jääääättemycket! Hon verkar nästan bakis idag, så trött och seg är hon, haha!
Jag är också trött och seg, men jag är verkligen inte bakis! Jag har verkligen dragit ner på festandet i år. Det började ganska hårt i början av året (men det var ju av en enda anledning, och det var att dränka mina hjärtesorger), men sedan dess har jag verkligen varit lugn.
Jag har inget sug efter det heller, jag tycker inte att det är lika roligt längre helt enkelt. Tråkigt? Kanske. Bryr jag mig? Näe.

Alldeles nyss läste jag i en blogg om en tjej som är på Mallorca nu, och hon hade shoppat på Sephora i Palma.
Sephora är min FAVVO-butik att handla i när jag är ju USA, så det ska bli supernice att checka den i Palma! Det finns även en Sanrio-butik (som säljer Hello Kitty-prylar), och det verkar jag ju aldrig att bli för gammal för, hihi! Undrar just vad Adam säger om en enorm smink-butik OCH en Hello Kitty-butik....  
Åh vad jag längtar nu!! Om en vecka åker vi ner till Stockholm och tidigt på söndag flyger vi!!! Wiihooooo!!!! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska ni till Palma? Härligt..vi var där i april...

2009-06-20 @ 21:44:27
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Knuti

Heej! Date i veckan? Jag jobbar natt hela veckan men har lätt tid på dagarna. Kasnke en nice promenad om solen vill hålla i sig? :)

2009-06-21 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0