Nacken och Mallorca!

God morgon!
Spinningen igår var en nära-döden-upplevelse. Nästan i alla fall. Jobbigt som fan och med blodsmak i munnen kämpade jag mig igenom passet. Coren var som vanligt. Core är core liksom.
Igår kväll var jag så sjukt trött, men jag och Adam orkade ändå boka en resa till Mallorca!!!!! Den 28:e juni åker vi en vecka på all-inclusive till Mallorcas sydkust! Wiiihooooo!!!! :-)

Detta kommer att bli en jobbig dag, jag har lyckats dra på mig en "nackspärr-light" som gör att jag är ganska begränsad i mina rörelser.... Aj aj. Sen hostar jag också, och varje hostning gör att nacken känns som att den ska gå sönder.
Fuck alltså.

Oh well. Nu ska jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åhååå va NICE. All incl o Mallis, nä jag blir inte alls avis, haha! Hoppas Ni får en Underbar Resa, k'rlek, sol och bad, jag tror inte det kan bli så mycket bättre.

Ha en bra dag tjejen och Krya På nacken!!!

2009-06-03 @ 12:10:24
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0