Nedräkning!!!

Shit alltså. Är det inte härligt väder så säg??!! Men jag kan inte rå för att jag tycker att det är liiiiiite trist att det är just precis NU när jag ska åka till Medelhavet som det fina vädret kommer.

Idag har jag varit med pappa. Och för första gången på väldigt länge så blev jag inte irriterad, inte en enda gång! Och inte han heller! :-)
Det är kul att se framsteg!

Efter pappa så åkte jag och Adam och solade lite, vi tog med Tindra men hon tyckte nog inte att det var så roligt, haha! Givetvis så hade jag vatten med mig till henne, det är ett måste så här varma dagar!

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer, måste skynda in till stan och fixa lite, och sedan måste jag PACKAAAAA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

oooh, nära nära nära :)

2009-06-26 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0