Nu snackar vi NÄRA...

Nu är det riktigt nära, och just därför går det så sjuuukt segt! Gaaahhh!!!! Jag vill gå hem nuuu!!!!
Min baby var nyss här, fan va fin han var, utan att ens liksom anstränga sig! Han hade ju precis tränat! Det är ju oftast då man är fin, då man inte har ansträngt sig, och bara är sig själv och låter insidan skina igenom :-) Låter det konstigt?
Idag sa han till mig att det strålade om mig, men jag själv tyckte att jag såg ut som "hej-kom-och-hjälp-mig", men jag kände mig glad och lycklig, och jag antar att det syntes! :-) Sånt är ju så himla kul att höra, speciellt då man själv känner sig blek och ful!

Idag har varit en bra dag, jag började med att kliva upp tidigt och åkte iväg med Tindra till "frisören". Vi åkte till ett nytt ställe idag, eftersom våran vanliga frisör inte hade några lediga tider. Det gick fort att få en tid till det det här stället, och det var lite billigare, men jobbet blev inte lika bra tyvärr, så nu ska jag se till att boka en tid i slutet av augusti på Arken dit vi brukar gå. Tror jag i alla fall. Hur som helst så kan det ju vara bra att testa ett nytt ställe!
Efter klippningen så gick jag till jobbet lite tidigare och åt lunch. Detta var sista dagen alla skulle vara samlade nu innan semestern startar (jag är först ut), så då beställde vi thaimat och åt tillsammans! Jättetrevligt var det! Efter lunchen så köpte jag två jordgubbsbakelser till mig och Adam för att "fira" min sista dag på jobbet innan semestern (haha, man kan verkligen alltid hitta något att fira!), och sen har jag varit på jobbet från kl 15 ungefär.

Imorgon ska jag också upp tidigt, för då ska jag själv till frisören! Det ska bli skönt att fräsha till det lite i topparna, just nu känns det som att mitt hår är totalt livlöst och bara hänger, så det blir nog att jag klipper upp det lite för lite extra "rörelse"!

NU ska jag göra ett sista ryck här, nu är det verkligen NÄRA!!!!!
SEEEMEEEEESTEEEEEER!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0