Pluffs pluffs.

Den senaste tidens "ligga-hemma-i-soffan-och-svulla-på-godis-och-chips" har satt sina spår. På kort tid har jag gått upp 2 kg. Jag skyller så klart ALLT på Adam. Jag är inte alltid så sugen på nåt att smaska på på kvällarna, men om det står framme så har jag världens sämsta karaktär och kan inte låta bli att trycka i mig. Han är världens gottegris!
Det skulle ju i och för sig kunna vara nya muskler också, men det låter lite önsketänkande. Men jag kan ju få låtsas att 1 kg är nya muskler och 1 kg är vätska efter som jag lätt samlar på mig när jag har mens.
Ja, så säger vi.

Men sedan har vi fördelningen av dessa extra kilon. Hur vore det att i stället för att allt kommer på magen och rumpan, så skulle fördelningen kunna se ut lite mer som 250 g på varje bröst och sedan jämt fördelat på kroppen.
Gaahh....hade det varit höst eller vinter nu så hade jag inte brytt mig. Men, nu är det sommar och om 2 veckor har jag semester och min plan var att vara supersnygg den här sommaren. Nu är jag ju bara snygg.
Haha!
Ödmjukt... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0