Sakta men säkert...

...så rinner tiden i väg. Nu är det snart bara 2 timmar kvar till stängning! Woohoo!
Jag ville bara dela med mig av en sak som jag hittade nyss! Jag är ju ett stort Efva Attling-fan, och kikar då och då in på hennes hemsida. Nu var det ett tag sedan jag gjorde det, så idag upptäckte jag att man även kan SHOPPA på sidan! Nu är det verkligen farligt med nätshopping! Jag ÄLSKAR ju verkligen hennes smycken!!! Hm undra om jag ska "råka" skicka en länk till A...
Hahaha, näe, "I buy my own diamonds and I buy my own rings" som Beyonce skulle ha sjungit! :-)



Dessa små örhängen vill jag jättegärna ha,
 eftersom jag har ett halsband med ett likadant hjärta!
590:- kostar dom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0