Smörgåstårta, lesbiskt hundsex och Facebook.

Nu är jag hemma, och nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Fasen vad det tar på krafterna att kliva upp och springa det första man gör på morgonen!

Jag har ju varit hos Jessica idag, och hon hade fixat jättegod smörgåstårta! Vi (jag, Jessica, Jenny och Lina) satt och pratade i 3 timmar, och hundarna höll låda heeeela tiden. Speciellt Tindra och Isa. Herregud, dom ville liksom "ha" varandra! Och dom turades om också, ibland höll Tindra på med Isa, och så byttes dom av! Hahaha, två tjejer dessutom!





Jag läste någonstans att Facebook är den nya relationsdödaren. Aldrig har det väl varit så enkelt att "hålla koll" på sina ex, eller sin partners ex som nu genom Facebook. Det spelar ingen roll hur mycket man än säger att man inte bryr sig om att sitt ex har en ny tjej, för man vill ändå alltid veta vem hon är, hur hon ser ut, osv.
Och nu vet jag. Hon är inte helt olik mig till utseendet (söt och mörk alltså), och nu vet jag också ungefär när dom blev tillsammans (väldigt mycket tidigare än vad jag hade kunnat ana), och att hennes lägenhet är till försäljning för att dom typ ska köpa hus.
Tänk vad mycket man får reda på på Facebook, och att det bara FINNS där för alla att läsa.

Precis som min blogg, hahaha! Tänk vad folk som jag inte ens känner vet om mig egentligen. Lite skrämmande när man väl tänker efter. Men å andra sidan, har jag hemlisar, eller saker som jag inte vill att "folk" ska veta, så skriver jag det inte här heller.

Oh well.....nu ska jag lägga mig på soffan en stund, jag kanske somnar till lite....åh va skönt det skulle vara...Och tänk vad skönt det skulle vara om Adam bara kunde komma och pussa lite på mig nu...hihi! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det true? hm... lurig man det där..

Måste ses snart och dricka en proteinmocca :)

pöss, lilljonsson

2009-06-17 @ 00:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0