Sol sol sol!

Men ÄNTLIGEN!!! Eller hur??
Solen har varit varm och skön idag, så klart inte hela dagen, men jag är glad för det lilla! :-)

Jag och Adam har solat lite i Hamnträdgården och hemma på hans altan idag, självklart så har jag inte fått någon färg ALLS, ytterst lite i såna fall, eftersom jag bränner mig så lätt så smörjer jag ju in mig med minst spf 8 (även i Sverige), för att vara röd är inte attraktivt - eller hälsosamt.
Tindra har varit hos "morfar" idag i 4 timmar ungefär, hon gillar ju inte solen så där extremt mycket, och pappa vill ju gärna ha hennes sällskap, så det blev perfekt! Både Tindra och pappa slapp vara ensamma, Tindra fick mysa med morfar och han fick komma ut och röra på sig lite, och jag slapp ha dåligt samvete över att lämna henne ensam hemma medan jag roade mig. Win-win!

Nu ska jag ställa mig i duschen och skölja av mig sol-svetten! :-)






Bilder från Midsommar!
Tindra och hennes nalle, jag och en liten bit av Adam (hihi) och min goda tårta!

Kommentarer
Postat av: Knuti

Jag har också legat nere i hamnen idag :) Men inte såg jag nån Jessan inte! men tisdag låter väl bra tycker jag :)

2009-06-21 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0