Test!

I ett år (tror jag) har jag ätit omelett till frukost. Det har funkat jättebra, det är jättegott och jag håller mig mätt länge. De senaste dagarna har jag haft lite problem med mina omeletter, jag har haft svårt att få i mig hela, och det har nästan satt sig som en klump i halsen. Äckligt nästan! Så idag testar jag något nytt!
Kaffe, fil, musli, knäckebröd med skinka och tomat. Jag kan nästan lova att jag är hungrig inom 2 timmar igen.....
Men jag måste testa, för jag kan inte äta något som jag knappt kan svälja.

Solen skiner så fint idag, undrar om det är kallt som fan eller bara lite morgonkyla? Jag slutar klockan 15 idag, förhoppningsvis är det varmt då så jag kan sitta ute och njuta lite :-)

Ha en fin dag alla!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0