Träning och banankladd...

Dag 1 på min semester.
Helgen var ju bara som en vanlig "ledig helg" så idag har jag semester på allvar. Och jag är uppe kl 8. Why, kan man fråga sig. Jag ska träna! Denna vecka är Adam ledare på ett läger som börjar halv nio, så han är ändå uppe, och då kan ju jag lika gärna kliva upp också (jag är ju ändå vaken). Alldeles strax ska jag gå ner till gymmet och köra lite konditionsträning och sen sola, och det ska jag göra minst 3 ggr den här veckan, och även kompletera med några styrkepass, antingen i gymmet, eller Bodypump. Har jag sagt att jag ska till Mallis om 2 veckor? Anar vi en bikiniångest? Haha...

Baket igår blev INTE lyckat. Shit vilket misslyckande. Enligt receptet så står det att banankakan ska vara lite kladdig i mitten, men min blev MYCKET kladdig (det gick inte ens att se att det var en kaka), bortsett från det yttersta lagret som bara skulle ha blivit torrt och aningen bränt om jag hade haft den inne i ugnen längre. Idag ska jag göra ett nytt försök eftersom jag är perfektionist och för att jag har 2 bananer kvar. Jag har ju lyckats med kakan en gång tidigare, så jag vet ju att det går. Jag tror att jag använde fel form igår, och idag ska jag använda den form som det står i receptet att man ska använda, en vanlig rund form med lösstagbar botten. Jag SKA lyckas idag!

Men först - TRÄNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0