Tunga moln...

Jag känner mig lite nere idag, som om att det hänger tunga moln över mig.
Jag känner att jag skulle behöva prata om det som tynger mig, men jag kan inte. Det är inget jag pratar om längre. Det får försvinna av sig själv, det gör det ju till slut.

Idag är det ju som bekant Midsommarafton. Och som bekant så är det ju inget superväder direkt.
Jag och Adam ska hem till min mamma och Uffe på middag, det ska bli sååå mysigt och kul! Väldigt enkelt och lättsamt, inget avancerat alls! Jag ska ta med en jordgubbstårta till efterrätt - det kommer att bli så gott! Undrar vad mamma bjuder på för gott!? :-)

Nästa helg åker vi till Mallorca, och det kan inte komma mer lämpligt! Guuuud vad jag längtar - vad VI längtar! Vi pratar om det varje dag! Det kommer att bli underbart!!!! :-)

Nu ska jag ta tag i den där tårtan.... :-P Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0