Bakis...

Kan man vara chips-bakis?
Jag tror att jag är det. Magen är inte som den brukar, och jag känner mig trött. Jag häller i mig kaffe nu för att kicka igång både mig och magen, det brukar funka! :-)

Åh vad jag längtar efter min A...vi har pratat jättemycket i telefon, och det är så mysigt.... det är lite skönt att få längta!

Idag ska jag träffa Emma! Vi ska på Body in motion och fika/äta lunch och snacka lite (mycket) skit! Det ska bli så trevligt! Sedan planerar jag en liten skogspromenad med Tindra också, det känns som att det är läge för det nu snart! Jag och A åkte upp till Södra berget med henne i måndags, och det var så mysigt! Tindra gillar ju inte att gå där uppe på vintern eftersom hon är jätterädd för skidåkare, men nu är det ju snart sommar, så nu är det säsong igen! :-)

Jag återkommer lite senare idag, hoppas på en bra dag för ALLA!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0