Dålig start, dåligt slut.

Just nu undrar jag om det finns något hopp för den här dagen. Imorse innan jobbet fanns det hopp. Sen blev allt fel. Jag kom till jobbet och kom inte IN till jobbet. Något var fel med larmsystemet och i 40 minuter hade jag 20 pers som stirrade på mig och undrade när dom skulle få komma in egentligen....

Sen har jag "tjafsat" med pappa i telefonen 2 ggr. 2 gånger på en dag. Det tär på krafterna kan jag säga... Jag kan inte ens kalla det för tjafs, och jag orkar inte gå in i detalj, men det är jobbigt.

Detta har gjort att jag går omrking som och känner mig totalt värdelös och misslyckad. Totalt i onödan. Men så är det.

Kommentarer
Postat av: lill-jonsson

men sluta'ra, du ä ju king. K-I-N-G.

2009-05-26 @ 23:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0