Fatta....

....för 3 månader sedan trodde jag att världen höll på att gå under. Jag mådde sååååå dåligt. Jag vill inte ens läsa i min gamla blogg, det är så deprimerande.
Vem hade trott att jag skulle ha gått vidare så här, endast 3 månader senare?
Jag är kär, jag är lycklig, jag trivs på mitt jobb, jag har några nya kompisar som jag tycker jättemycket om (saknar några gamla vänner som jag inte träffar så ofta) - JAG MÅR BRA NU!

VEM hade trott detta? Och som en liten bonus så tog min kille SM-guld idag!!!!!
Wooohooooooo!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt!!!!

2009-05-06 @ 09:42:33
Postat av: Anna

Javisst är det härligt - Livet kan vända ganska fort, även om man inte tror det när man är i det mörka... Jag är GLAD för Dig!

Och Grattis måste man få säga också.



Stor Kram på Dig Tjejen

2009-05-06 @ 09:52:48
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det här inlägget är såååå härligt att läsa!!

2009-05-06 @ 13:00:06
URL: http://hannasundberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0