Fett nice!

Haha, "fett nice", hur gammal är jag?!

Shit vad jag har ätit nu! En fet omelett, 2 toast, apelsinjuice, kaffe och c-vitaminbrus.
Jag är mätt, jag rullar fram.

Jag sov som en kratta i natt. Är det fullmåne? Jag kan nog slå vad om att är var fullmåne inatt.
Egentligen har jag inte tid att sitta här nu, jag måste försöka sminka bort tröttheten, önska mig lycka till....

Idag ska jag jobba fram till kl 14 typ (tänkte gå lite tidigare med tanke på att jag blev kvar längre i fredags), sedan ska jag åka och hälsa på Jessica på Alnö, och ikväll ska jag för andra gången i mitt liv gå på Spinning, följt av Core.
Jag är nästan lite nervös. Tänk om jag inte pallar Spinningen??
Rapport kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0