Glädjerus...

Det börjar lägga sig lite nu. Mitt Hjärta tog guld igår och jag har - och är fortfarande - sååå glad för hans och lagets skull. Men - det är sååå trist att jag ska åka till Västerås ikväll! SÅ TRIST! Annars hade jag fått varit hans "respektive" ikväll på deras middag...Buuhuu. Jaja. jag ska inte vara barnslig nu, men åååh så trevligt det hade varit i stället.
Jag ska som sagt till Västerås på utbildning i 2 dagar, och jag ser inte fram emot det. På ett sätt gör jag det i och för sig, det kan ju bli kul, men tajmingen är ju totalt värdelös..
Idag fick jag reda på att utbildningen ska hållas på hotellet där jag ska bo, och det kändes fantastiskt skönt, då slipper jag irra runt i en stad som jag aldrig har varit i tidigare och försöka hitta. Nu tar jag bara hissen! :-)
Efter att dagen är slut imorgon så ska jag ta mig en tur på stan ändå hade jag tänkt.
Jag måste ju sysselsätta mig (läs shoppa) lite. Jag har ju 900 spänn på HM som brinner i plånboken!! Det ska ändå bli lite kul.

Nu ska jag googla lite på "shopping i Västerås".
Önska mig lycka till på min lilla resa ikväll, jag bloggar när jag kommer fram, datorn följer med så klart! Även kameran!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0