Grattis till mig igen!

Gud vad jag är trött idag. Måndagar är fan värst. Det går bra att kliva upp, det går bra att jobba, men det är efter jobbet som jag är som tröttast... Och träningsvärk i benen har jag också, i kombination med att det "kryper" jättemycket i benen också... Fanå.

Nu lite trevligare saker! Ikväll kom min bror, hans tjej och min brorsdotter hit och firade min födelsedag (lite försenat). Det var sååå trevligt, och jag fick fin-fina presenter! Ett presentkort på HM (lycka, jag har ny 900 spänn att shoppa på HM för!!!) och ett jättefint halsband som Elina hade gjort till mig alldeles själv! Verkligen jättefint! Jag satte på mig det på en gång! Inte för att jag kände att jag var tvungen (som man lätt kan känna när man får något av ett barn som dom gjort själv), utan för att jag verkligen var imponerad över hur fint det var!!



Mitt kakfat. Någon som blir fikasugen??


Halvkonstig bild på mig, ville bara visa halsbandet.....


....men detta kanske är en bättre bild? Fint va?



NU ska jag ta och lägga huvudet på kudden och försöka att inte sakna A, som jag för övrigt inte kommer att träffa förrän på fredag tidigast.... Jag saknar...


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej! Förstår dej ang hlasband och så men det där var ju riktigt snyggt ju. Ser ju köpt ut faktiskt elelr vad man ska säga ;) Ha det så bra!

2009-05-05 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0