HEMMA!

Åh va skönt det är att vara hemma! Jag kom hem vid 22 igår och då mötte A mig vid tåget! Vi gick hem till mig (efter ett litet stopp på Donken), och hemma på min säng ligger en liten överraskning (se bild nedan)!!!!! ÅÅÅÅÅH, jag har verkligen den BÄSTA!!!! Han vet att jag älskar Hello Kitty, och vid ett svagt tillfälle sa jag att jag skulle vilja ha en ny plattång....

Igår köpte jag en ny mobil - bara så där! På lunchen i Västerås smet jag in i en 3-butik och frågade lite om min pissiga mobil som strular hela tiden, och säljaren erbjöd mig en ny telefon för 69:- i månaden. Jag föll för hans erbjudande, och han var ju så klart ganska söt också, och 5 minuter senare så gick jag därifrån med en ny rosa Sony Ericson. Jag är säkert lurad, haha!

Idag blir en bra dag, I can feel it!
Jag fick precis hem sötis-tindris så nu ska vi pussas en stund, och sedan ska jag in på stan, och ikväll ska jag festa med Emma!!! :-)


Mina nya rosa saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0