[email protected]

Sitter och smygbloggar på jobbet. Det är lugnt idag. Lugnt och tyst. Musiken funkar inte här ute i repan, och jag tycker att det är lite störigt när det är så tyst att man kan höra fläktsystemet...

Shit va mysigt det är att A är hemma igen. Nu låter det ju som att han är "hemma" hos mig, men vi är faktiskt ganska mycket hos honom också. :-)
Idag är Tindra hos honom, och jag blir sååå glad att han faktiskt frågar om han kan ta med henne hem till sig! Det betyder så mycket för mig att han tycker om min lilla vovve! :-) Hon har sällskap, han har sällskap, och jag slipper det dåliga samvetet. It's a win-win situation!

Idag ska vi träna tillsammans. Jag har en känsla av att han kommer att köra hårt med mig i gymmet.. Men det är bra, det behöver jag! Han surrar även om att vi MÅSTE börja köra lite spinning - ve och fasa.....
Men är man tillsammans med en kille som idrottar på elitnivå så kanske man ska ta till vara på det! Jag kommer ju att vara i bra form om jag kör pass med honom! Kingen ju!

Jaja, jobba vidare kanske?

Kommentarer
Postat av: Knutson

hurrudu fröken, jag tycker vi ska styra upp en hund-date snart.. Vad sägs om de? :)

2009-05-19 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0