Jobbar och drömmer.

Idag har jag haft en fantastiskt bra dag. Än så länge alltså.
Jag kom nyss till jobbet och innan det så har jag och Adam häng på stan lite. Jag köpe några små presenter till mi systerdotter Alice som fyller år i helgen, skickade iväg de, och sedan har vi bara myst! Han tog med sig Tindra hem till sig, och tur var ju det för när jag kom hit blev jag påmind om att jag jobbar själv hela dagen. Det är inte så kul, men what to do...? Jag fick en muffin av Magda som jag ska smaska i mig snart! :-)

Jag har lyckats få bort min lördag, så nu är jag ledig fredag och lördag, det känns sååå bra!!! Imorgon ska jag och Adam försöka oss på att grilla lite på hans altan, men hur bra är engångsgrillar egentligen? Hmm, någon som vet? Funkar ju säkert grymt om man "bara" ska grilla korv, men kyckling liksom?
Jag önskar att jag var i typ Grekland nu och åt souvlaki och tzatziki (stavningen är nog aningen off)....Mmmmm.......Jag får drömma vidare, men om en månad kanske vi är där! :-)

NU ska jag fan ta den där muffinsen . Haha, vilket roligt ord egentligen. Muffin. Muffins. :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Engångsgrillarna har funkat utomordentligt för oss när vi har testat dom. Vad händer i helgen då? Hoppas vi ses nåt. Kram

2009-05-28 @ 20:15:42
URL: http://hannasundberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0