Längtar..

Jag längtar efter så mycket nu. Kortsiktiga saker och långsiktiga saker. Om man nu kan beskriva det så.
Imorgon kommer A tillbaka från Stockholm. Det längtar jag efter. Om endast en månad har jag semester (tidigare än vad jag brukar) och det längtar jag också till.
Sen längtar jag efter den dagen då jag har en liten familj och bor i ett litet hus. Det känns ganska långt bort, men jag längtar ändå efter det jättemycket.
Som jag började dagen med att skriva, dagar som dessa önskar jag att jag bodde någon annanstans än i min lägenhet. Jag ÄLSKAR min lägenhet, men jag tycker inte om det faktum att behöva gå hemifrån bara för att få njuta av lite sol och värme. Jag önskar att jag hade en balkong i alla fall...eller NÅGOT i den stilen. Nästa sommar ska jag försöka se till att min "situation" är annorlunda.

Jag var hos mamma en sväng idag, och där man man minsann alltid sitta ute på gården när solen skiner. Tindra älskar det också! Hon kan springa in och ut hur hon vill, eftersom mamma har satt upp lite galler (så att hon inte sticker iväg).
Så här kan det se ut hos mamma:

Typiskt "hemma hos mamma".

Jag försöker få liiiite färg på min grå/vita kropp.

Tindra tigger som vanligt.


Nu är söndagskvällen i full gång. Tv:n går varm, och tvättstugan är bokad. Gud så mycket tvätt jag hade! Kan bero på att jag städade mina garderober tidigare...Det blir nog 3 maskiner, trevligt nöje på en söndagskväll...


Peace då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0