Lugna gatan...

Sitter på jobbet. Det kommer att bli en lugn dag/kväll med kanske några stressiga moment. Alla våra system (utom internet) ligger nere, jag kommer inte åt vårat bokningssystem eller kalender eller registreringssystem.
Lugnt och skönt, men samtidigt tråkigt.

Idag åkte A till Stockholm. Jag körde honom till tåget strax innan jag gick till jobbet. Det känns lite trist att han ska vara borta i helgen, vi har haft en sån mysig vecka nu... Men men, det är ju aldrig fel att längta lite... :-)

Snart är det ju helg också. Jag har en massa små städprojekt som jag måste ta tag i innan jag lallar iväg på shopping eller nåt. JAg ska fan inte få gå utanför dörren (förutom att gå ut med Tindrisen) innan jag har städat garderoberna och byrån! Jag skulle verkligen behöva putsa mina fönster också, men det känns lite överkurs just nu, haha!
Annars ska jag kolla på alla veckans serier som jag inte har sett (eftersom jag har haft en mysvecka), och det lär ju ta minst 5 timmar i alla fall. Greys har säsongsavslutning med ett 2 timmar långt avsnitt. Det känns som att jag måste ladda med näsdukar, speciellt efter förra veckans avsnitt.... Ojoj säger jag bara!

Nu ska jag se om jag hittar något att göra här...

Kommentarer
Postat av: sofia

Oh no, god damn! Har nog inte sett ett helt greys-avsnitt de senaste veckorna utan att fälla en tår eller två.

2009-05-15 @ 01:04:38
URL: http://sofialennerth.wordpress.com
Postat av: Hanna

Fy fan vilket hemskt sista avsnitt, kunde inte hålla tårarna tillbaka.

2009-05-15 @ 13:05:55
URL: http://hannasundberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0