Nedräkning!

Nu är det ca 30 minuter kvar till HELG!!!!!
Tiden har gått ganska fort, och IT-killen har fixat lite med datorerna så det viktigaste fungerar! Kingen!

Idag var det meningen att jag skulle träffa pappa direkt efter jobbet, men som den "drama-king" han är så kunde han inte lämna huset för att han väntade på ett samtal (hello, mobil??). Jag blev rätt glad av att slippa, dåligt av mig, men jag har inte energin riktigt känner jag.
En annan av dagens planer är att träffa älskade Anna B ikväll och dricka vin och catcha upp lite. Vi får se hur det blir med det. Det är lite charmen med Anna, man vet inte riktigt hur det blir. Lite irriterande kan det tyckas, men så har det alltid varit och jag är van :-)
Om det inte blir något så kommer jag ju att ha en MYS-kväll med Adam i alla fall! :-)

Jag återkommer....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0