Nu är det HELG!

Vilken lugn helg jag har planerat! Jag har nämligen INGA planer alls. Det känns både skönt och lite tråkigt. Jag hade hellre haft inga planer med A, men han är ju som sagt i Stockholm.
Jag har jobbat idag, och jag har nu kommit hem efter en liten fika/lunch hos mamma där Tindra var. Tindris ligger och är dödstrött i min soffa nu, hon är nämligen utomhus nästan exakt hela tiden hos mamma, och tydligen blir man trött av sånt! Hihi, hon är så söt!
Medan hon sover så ska jag ta och åka en sväng till Birsta tror jag, eller så går jag in till stan. Jag har inte riktigt bestämt mig än... Det blir nog Birsta.

När jag kommer hem är det seriös serietittning som gäller, och det kommer att vara min syssla för resten av dagen. Det och chipsätning. Det gäller att svulla när man är själv. Det är inte så sexigt att vräka i sig chips och läsk tror jag... Så nu ska jag passa på! Haha!

Hörs sen då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag svullar också när jag är själv! Tycker inte heller det är så sexigt...:)

2009-05-16 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0