"Nu ska vi se" sa blinda Sara.

Hmm. Varför har jag blivit så dålig på att blogga? Det är inte bara bloggen som tar stryk, det känns som att jag inte hinner med något alls. Men ändå är det inget som har förändrats, jag jobbar inte mer än vanligt, men ändå hinner jag inte med mig.
Jag är trött. Så himla trött. Är det någon slags "vårtrötthet" kanske?

Idag har jag gjort ett försök att "skänka bort" mina pass som jag ska jobba i helgen. Jag har inte fått något svar än, och tror inte att jag kommer att lyckas heller, det ska ju tydligen bli finväder.

Ja, ni hör ju. Fan vilka tråkiga inlägg det blir nu. Jag har inget kul att komma med.....jag bara gäspar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0